Dag 11 - dag 2 van onze trekking - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Martin en Bianca Pruim - WaarBenJij.nu Dag 11 - dag 2 van onze trekking - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Martin en Bianca Pruim - WaarBenJij.nu

Dag 11 - dag 2 van onze trekking

Door: Martin en Bianca

Blijf op de hoogte en volg Martin en Bianca

28 November 2014 | Thailand, Chiang Mai

Goedemorgen! Of toch niet? Wat was het koud vannacht, wat lag het "bed" slecht, en wat heeft de venezueliaan (het bed naast ons) van begin tot eind liggen snurken. Werkelijk elke boom van de jungle heeft hij omgezaagd. Iedereen van de groep had overigens slecht geslapen door bovenstaande redenen, behalve de venezueliaan zelf haha, die had heerlijk geslapen :D

Na een kop koffie en een lekker ontbijt zijn we even wezen kijken in het schooltje (1 klaslokaal) waar alle kinderen van het dorpje les hebben. Daarna begon de volgende wandeling die grotendeels bergafwaarts was. Halverwege zijn we gestopt bij een mooie waterval waar je kon zwemmen. Daarna verder naar het raftingcamp waar we gingen wild water raften. Dat stelde niet heel veel voor, maar een paar leuke hindernissen onderweg maakte het toch wel spannend. Na het wild water raften gelijk door op een bamboevlot de rivier over. Een vlot hoort volgens ons te drijven, maar dit vlot was 30 cm onderwater en we bleven boven water door onze reddingsvesten haha.

Na het raften hebben we pad Thai gegeten (hetzelfde wat wij hebben leren koken), maar die van ons was stukken lekkerder :)

Toen zat de trekking erop en gingen we in de pick-up truck terug naar ons hotel. Daar hadden we als avond eten behoefte aan een lekkere vette maaltijd, dus hebben we een lekkere hamburger gegeten :) na het eten wederom een massage genomen! Na toch wel wat vermoeiende dagen zijn we uitgeteld, maar morgen gaat de wekker alweer om 05.15 voor ons volgende avontuur :)

• 28 November 2014 - 18:33

Mirjam:

Hallo lieve Bianca en Martin,
    Wat een mooie belevenissen allemaal. En wat is jullie reisverslag leuk geschreven.
    Papa moest er eerst niets van weten, maar nu zou hij ook wel naar Thailand willen :).
    Mooie foto's ook. Ben benieuwd naar de rest.
    Veel plezier nog en tot schrjifs.

Kusjes van Mirjam.