Dag 14 - Op naar het zuiden - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Martin en Bianca Pruim - WaarBenJij.nu Dag 14 - Op naar het zuiden - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Martin en Bianca Pruim - WaarBenJij.nu

Dag 14 - Op naar het zuiden

Door: Martin en Bianca

Blijf op de hoogte en volg Martin en Bianca

02 December 2014 | Thailand, Chiang Mai

'S ochtends bij het ontbijt zagen we de jongen nog staan bellen voor het hotel die snachts onze kamer door gegaan was. We konden het niet meer terugdraaien dus hebben maar wijs niks gezegd, met de gedachte dat we over een paar uur op Phuket duizenden kilometers verderop zouden zitten...

Eenmaal door een tuk tuk op het vliegveld van chiang mai gebracht en aan boord van het vliegtuig op onze stoel, vielen wij weer bijna van onze stoel.. Het zal toch niet? Jawel, precies dezelfde jongen van vannacht had ook precies dezelfde vlucht naar Phuket! Haha!

Na een vlucht van bijna 2 uur zijn we veilig op Phuket geland. Als je aan komt vliegen heb je een prachtig zicht; honderden rotsen die los van elkaar boven het water uitkomen. Alleen daarom zou je eigenlijk al eens naar Phuket moeten vliegen :)

Met een taxi naar ons resort gebracht, waar we via booking.com vrij goedkoop een kamer konden krijgen die 80% was afgeprijsd. We werden bij aankomst door 5 man personeel verwelkomt. Alle deuren gingen voor ons open, de bagage werd naar de kamer gebracht, we kregen een soort bloemen armband om en werden gelijk helemaal in de watten gelegd.

Het was een prachtig resort met ondanks dat het resort groot was een rustig wit zandstrand met heldere zee en een rustig zwembad. Helaas moeten we morgen weer verder, want het resort zat al helemaal volgeboekt en we konden dus niet meer verlengen. Aan de andere kant was er geen enkele winkel of winkelstraat in de buurt van het resort.. Dat maakt je ook wel erg afhankelijk van het (dure) eten en drinken in het resort.

'S avonds hebben we heerlijk met onze voeten in het zand een cocktail gedronken de strandbar van het resort.